Vårt Arbete

Framgångsrik omnikanal och handel över hela världen

Utvalda kundstudier

BAUHAUS

BAUHAUS ville skapa en onlinemiljö som skulle passa både B2C- och B2B-kunder. Vaimo hjälpte BAUHAUS uppnå detta genom att bygga anpassade funktioner på webbplatsen, såsom guider som hjälper kunderna att göra rätt val av produkter baserat på typ av projekt som kunden ska genomföra.

Lecot-Raedschelders

Lecot-Raedschelders beslutade att det var dags att ta ett nytt grepp om e-handeln med en ny B2B-plattform. Den gamla webbplatsen användes endast som ett verktyg vid beställningar online. Nu ville man ha en modern webbplats som faktiskt attraherade nya kunder och som driver på e-handeln med bättre presentationer av produkterna.

Björn Borg

Björn Borg ville göra sin e-handelplats mer användarvänlig, förbättra betalningsprocessen och göra den mer kostnadseffektiv. Valet föll på Magento genom rekommendation från andra e-handlare. Tack vare stor kunskap och expertis inom e-handel valdes Vaimo som leverantör av plattformen.

“Det var inte bara att vi gillade Magento, vi hade också bra erfarenhet av att samarbeta med Vaimos team i försäljningsprocessen. Vi kände definitivt att det fanns en god samverkan mellan bolagen, men vi förlitade oss också på Vaimos bakgrund i att leverera fler än 400 e-handelslösningar när vi tog vårt beslut.”

Tobias Karlsson-Malmborg
Marketing Manager på Plantagen

Utvalda varumärken & företag

Vaimo = hjärta på Samiska

Vi är certifierade Magento-experter och har tillhandahållit lösningar på plattformen sedan 2008. Genom att vara 100% fokuserade på Magento och ha ett eget team av 300+ e-handelsexperter med bred kompetens, ser vi till att din e-handelsplats fungera sömlöst med andra delar av din verksamhet. Vår medarbetare har stort kunnande och erfarenhet inom kärnan av e-handel - affärssystem, orderhantering och betalningssystem etc.