Vaimos blogg och artiklar är en hjälpande hand för hur du ska arbeta som företag och accelerera försäljningen för ditt varumärke, detaljhandel eller tillverkare. År 2018 publicerade vi 117 artiklar inom ämnen som e-handel, omnikanal, innovation, PIM och digitalt.

Här är de fem artiklar som lästes mest under 2018 från vår svenska blogg. Klicka på respektive artikel för att läsa mer:

 

  • I fokus – aim’n
    I en intervju med Robin Mostacero, VD på framgångsföretaget (tillika Vaimo-kunden) aim’n, djupdyker vi ner i mål, utmaningar, inspiration och hur framtiden ser ut. 2025 ser Robin att aim’n är Sveriges största träningsklädmärke med en kundkrets, eller tribe som de benämner det, på fem miljoner personer.

  • BAUHAUS e-handel vinner över de egna varuhusen
    Vaimo har arbetat med BAUHAUS e-handel sedan 2011 och i början av 2018 avslöjade företaget att bauhaus.se är deras största försäljningskanal vad gäller omsättning. Medan Tyskland är BAUHAUS största marknad, är webbutiken för BAUHAUS Sverige större totalt sett än alla deras varuhus i Europa. Nyckeln till framgång har varit att utveckla samma erbjudande online som offline, som förstärks med omnikanal och en sömlös upplevelse.

 

Från hela teamet på Vaimo vill vi önska dig ett inspirerande 2019!

Vi uppskattar all typ av feedback på vårt innehåll. Så om du har några rekommendationer, har en idé för en artikel eller endast vill ge oss en digital high five, kan du nå oss på LinkedIn, Facebook och Twitter. Alternativt skicka ett mail till [email protected]

Gillar du vad du läst? För att få regelbundna uppdateringar från Vaimo, följ länken för att registrera dig för vårt nyhetsbrev eller annat content.

 

 

Världsledande E-handelsleverantör

Vaimo är en strategisk partner och helhetsleverantör inom e-handel och omnikanal. Vi hjälper företag över hela världen att kraftigt öka sin försäljning med digitala lösningar i alla kanaler inom såval B2C som B2B.

Vaimo är en av de allra främsta leverantörerna av Magento i världen med över 300 medarbetare i 12 länder.