Försäljningshögtiden med Black Friday och jul i spetsen börjar närma sig. Det betyder rea och rabatter vart vi än vänder oss.

Samtidigt ser vi rörelser som Everlasting Friday, Green Friday och Buy Nothing bland återförsäljare som en reaktion till den galna shoppingen. Men har ni råd att missa det stora ögonblicket? Black Friday kan vara det perfekta tillfället för er att hjälpa era kunder att fatta rätt beslut, samtidigt som ni gör ert varumärke, företag och miljön en tjänst.

I vårt senaste whitepaper tittar vi på resultaten från Black Friday 2018 och hur man ser hållbart på Black Friday 2019 – för ert varumärke, företag och miljön.

Vad du får:

  • Förståelse av kraften som Black Friday har på olika marknader
  • Trender från förra året
  • Konkreta tips på hur man närmar sig en hållbar Black Friday
  • Alternativ till Black Friday
  • En hållbar strategi för hur ni förbereder er webbplats för Black Friday

Du hittar rapporten, tillgänglig för nedladdning, här!

Vill ni visa era kunder att ni lägger stor vikt på hållbarhet? Letar ni efter ett sätt att göra er e-handelsstrategi så hållbar som möjligt? Vill ni vara fullt förberedd inför årets försäljningshögtid med en stark plan? Ta kontakt med Vaimos strategiteam.

Världsledande E-handelsleverantör

Vaimo är en strategisk partner och helhetsleverantör inom e-handel och omnikanal. Vi hjälper företag över hela världen att kraftigt öka sin försäljning med digitala lösningar i alla kanaler inom såval B2C som B2B.

Vaimo är en av de allra främsta leverantörerna av Magento i världen med över 300 medarbetare i 12 länder.