Bronto publicerade nyligen en rapport med titeln “2018 Trends; Predictions from Ecommerce Marketing Experts (EU Edition), “en 12-sidig titt på den riktning som e-handel tar det kommande året. För att ge ett exakt svar bad Bronto sina egna experter och branschledare att skapa en trendprognos. Svaren blev varierande, men alla experter var överens om en sak: det är viktigt att skapa ett djup relation till kunderna.

We’re happy to note that the report features input from Vaimo’s own Henrik Feld-Jakobsen, Head of Strategy, who noted that “Today, we buy on a screen. In a couple of years, Siri, Alexa and Al might be doing most of the shopping for us.”

This is what else you’ll find in this comprehensive report from Bronto:

  • The report looks at the significance of advanced emailing and how valuable it can be when utilised correctly. Merchants who communicate with customers in advanced ways are already light years ahead of those retailers who blast customers who batch emails.
  • Artificial intelligence has evolved spectacularly – the report analyses the current state, where’s it heading, and what browserless commerce will be like in 2018.
  • The report shares how technology is altering customer behaviour, and how merchants should respond to the trend when engaging with customers.
  • The report also includes data from recent consumer and ecommerce executive research.

Find the report here, and reach out to Vaimo today if you want to connect with us!

Världsledande E-handelsleverantör

Vaimo är en strategisk partner och helhetsleverantör inom e-handel och omnikanal. Vi hjälper företag över hela världen att kraftigt öka sin försäljning med digitala lösningar i alla kanaler inom såval B2C som B2B.

Vaimo är en av de allra främsta leverantörerna av Magento i världen med över 300 medarbetare i 12 länder.