efter lansering - MANAGED SERVICES

Vaimo erbjuder managed services som är skräddarsydda för just dina behov och förväntningar. Det finns många tjänster som fortsätter att spela en viktig roll även efter den inledande GoLive av din nya e-handelsplats - såsom hosting, support och webbplatsunderhåll. Det är därför Vaimo utser en dedikerad kundansvarig till var och en av de kunder vars projekt har nått underhållsläge. Din account manager kommer att vara där för dig när du behöver råd gällande din webbutik och har ett nära samarbete med vår projektledningsgrupp.

HOSTING

Att vända sig till en och samma leverantör gällande hosting och e-handelsplattform är helt rätt väg att gå! Vår hosting-tjänst är upprättad så att den stöder Magento på bästa möjliga sätt.

  • Hög prestanda, hög tillgänglighet 
  • Load balancing
  • Redundans
    • Ramverk för caching

    SUPPORT

    Vårt certifierade support-team finns tillgängligt under kontorstid. Vaimo erbjuder support på olika språk och i olika tidszoner.

      • Telefon, e-post
      • Kunskapsbas online
      • Tidszoner, språk



      SLA

      Våra SLA-avtal (Service Level Agreements) är unika för varje kund och speglar deras behov och specifikationer. Då vi har stor variation av kundanpassade SLA-paket kan du utöka din support så att den täcker in hela dygnet, samt andra tjänster som inkluderas i följande paket:

      • Hardware SLA
      • Application SLA

      ACCOUNT MANAGEMENT

      • En kontaktperson för varje kund
      • Support- och projektledarteam samarbetar för bästa förutsättningar
      • En key account manager finns tillgänglig då du behöver råd gällande din e-handel

        MAGENTO-utbildning

        • Grundläggande utbildning i Magento ingår i vårt standarderbjudande
        • Vi erbjuder även skräddarsydda utbildningar vid behov

          underhåll av webbplats

          • Övervakning 
          • Patches
          • Åtgärder mot attacker

            Vill du veta mer? Kontakta oss